Dia’s van veel presentaties worden gemaakt alsof ze een kopie zijn! Identieke blanke mannen met grote hoofden die in formatie lopen of verschillende voorwerpen in hun handen houden, “partnerschap” wordt zeker uitgebeeld door een handdruk, enz. Deze dia’s zijn te vinden in 95% van de presentaties. Welke conclusie kan hieruit worden getrokken? Deze dia’s zijn erg moeilijk te onderscheiden van andere, en daarom moeilijk te onthouden! Iemand die voor uw presentatie naar twee gelijkwaardig versierde exemplaren heeft gekeken, heeft de indruk dat hij al twee uur naar uw presentatie zit te kijken, en dat u hem specifiek al moe hebt met deze bestelling. Ook al deed je dat niet. Het moet anders zijn!Uw presentatiedia’s moeten helder en sappig zijn! De metaforen zijn fris en ongebroken. Dit is de beste kans om je te onderscheiden van andere presentaties – contrasten zijn altijd zichtbaar! Zoek daarom naar niet-standaard cliparts. Hoe bedenk je interessante en ongebruikelijke metaforen? Inspiratie is een lastige zaak – het kan elk moment wegdraaien of maandenlang niet in je ogen verschijnen, ronddwalen op een onbekende plek! En we begrijpen dit in de regel de dag vóór de toespraak, net wanneer we beginnen met het voorbereiden van de dia’s 🙂 Er zijn twee snelle manieren om creatieve ideeën te creëren: Door de gelijkenis van functies. Laten we zeggen dat we een “partnerschap” moeten illustreren dat iedereen op scherp heeft gezet. Wat is een partnerschap? Een partnerschap is een bundeling van inspanningen en middelen om een ​​gemeenschappelijk doel te bereiken. Laten we nu eens kijken welke objecten of verschijnselen ook in deze definitie passen. Van wanhoop! Het internet kan namelijk niet de afbeeldingen leveren die u nodig heeft. En dan hebben we geen andere keus dan het gereedschap op te pakken en zelf tekeningen te maken. Laten we de beruchte mannen met een groot hoofd als voorbeeld nemen. Hoe kun je ze vervangen:
Conclusies: Hetzelfde zijn als iedereen, niet opvallen en opgaan in de omgeving is een overlevingsinstinct dat van nature in ons zit! Maar de markt overleeft degene die zich kan onderscheiden van de rest! Het kan eerder worden vergeleken met het voortplantingsinstinct, wanneer de enige kans van het mannetje om zijn race voort te zetten, is om de aandacht van het vrouwtje te trekken en zich te onderscheiden van de achtergrond van andere mannetjes! Wees daarom slim, ongebruikelijk en gedenkwaardig, en de markt zal u bedanken met aandacht en bestellingen!
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/development.html |